søndag 12. juli 2015

2349

Jeg er tilbake her, da.
Over ett år har gått og livet har tatt en hel del vendinger. Det ble slutt med E etter 6mnd og jeg endte opp på politistasjonen. Bor fortsatt i omsorgsboligen og prøver å fullføre behandlingen, ikke at det er akkurat lett..

Skadet meg kanskje ti ganger på ett år. Ja, flink, men utrolig skuffa over at jeg ikke greier å slutte. Og det er ikke lett, det er alldeles ikke lett å slutte med en avhengighet. Og selvskading er en avhengighet. Nå har jeg heldigvis fått noen å gå til hvis jeg ikke greier å holde meg da. Naboene til mamma og pappa er de beste. Jeg får komme når som helst når det er noe, bare hvis det er en klem så syns de det er greit at jeg kommer innom.
 

Det er godt å blogge igjen og det kommer jeg nok til å fortsette med nå når jeg faktisk kom meg inn hit igjen.

Ingen kommentarer: